Badalona, 5 de gener de 202

ON PODEM ANAR?

Avui tenim el deure de començar la nostra habitual agenda, fent saber que el dol envaeix per primera vegada el nostre entorn més proper, ja que ja uns dies ens va deixar en Josep Maria Collell Baró,  l’home que des de 1999 va exercir com a secretari de l’entitat i que va deixar el càrrec fa pocs anys, encara que sempre que li vam demanar una col·laboració, mai va tenir un no. Per mi com a president, un gran home, que per sobre de tot va lluitar pels drets del poble català. Descansa en pau, Josep Maria.

 Segons sembla, la ressaca de les festes de Nadal i Any Nou, no permetia  fa cent anys, cinquanta i en els temps actual, que les activitats del mes de gener comencessin abans de mitjans de mes pel  que he vist en la premsa  de l’època i pel que he vist, als nostres dies , tenim poc per recomanar-vos.

Segueix el Cor de Marina, amb l’ambició que la cultura torni a ser un dels lemes d’aquesta entitat, tal com havia estat anys endarrere i divendres 9 de gener, a les set de la tarda, serà la nostra associació que dins el VI Cicle de Teatre a cau d’Orella, sota la direcció de la Roser Fernàndez i la intervenció de Carles Armengol, Jordi Arnal, Josep M. Balaguer, Sergi Dueñas, Rosa M. Fluvià, Joan Guillén, Rosa Homs, Guillem Niubó J. Ramon Pallejà, Carme Piqueras, Sandra Santamaria i Mireia Torné, amb la col·laboració d’Elia Camí, que hi posarà la música veu, a la lectura dramatitzada de POCA PAU I MOLT SARAU, una versió lliure deguda a Roser Fernàndez, de l’obra El Nadal dels Cupiello  d’Eduardo De Filippo.

AMICS DEL TEATRE ZORRILLA

Jaume Arqué i Ferrer