EL PRINCIPAL
Des del dia que ens van ensenyar la rehabilitaciĂ³ del Principal, que hi vam trobar pegues, no nomĂ©s jo, Ă©rem molts els que vam mostrar el nostre desencis a l’arquitecte municipal. És realment increĂ¯ble que davant d’un espectacle, s’hagin de retirar gairebĂ© 100 localitats, perquè no tenen bona visibilitat o no es veu res.
Ahir vaig assistir a la festa de Nadal del col·legi del meu nĂ©t, celebrada en aquest teatre pĂºblic i com que es permetia l’accĂ©s a la part alta de la grada o sigui a les butaques que normalment s’anul·len, vaig anar provant diferents localitats, perĂ² com era lĂ²gic no hi havia manera i vaig decidir seure a l’Ăºltima fila, que no hi havia estat mai …i tampoc, sempre trobes la barrera de metacrilat.
Davant d’aquesta lamentable situaciĂ³ d’un espai escènic pĂºblic, com Ă©s que cap equip de govern que hagi passat per l’Ajuntament des del 2010, no ha procurat una modificaciĂ³?  Oi que tambĂ© podriem enterrar aquell projecte de sala, Pepe Rubianes?
Jaume Arqué i Ferrer
Â
Comentaris recents